Перетворіть речення у спонукальне . Сади тахтіли річки шуміли і сонце всіх вітало. Небо з морем обнялося море в небі розвелося. Солоний вітер після зливи трусив що сили синю сливу.

2
Пожалуйста помогите срочно нужно
Пооожалуйста

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-10-21T20:52:29+04:00
Сади тахтіть, річки шуміть і сонце всіх вітай! Небо з морем обійміться, море в небі розведіться! Солоний вітер після зливи, труси, що сили синю сливу!
2013-10-21T20:56:00+04:00
Сади тахтіть, річки шуміть і сонце всіх вітай! Небо з морем обійміться, море в небі розведіться! Солоний вітер після зливи, труси, що сили синю сливу!