Велосипедист їхав 3 години зі швидкістю 18 км на годину.Повертався він іншим шляхом,яким був довшим на 10 км,і швидкість велосипедиста зменшилася на 2 км на годину.За який час велосипедист подолав зворотній шлях.

2

Ответы и объяснения

2011-10-29T21:01:10+04:00

3*18=54 км  - це шлях,який він подолав спочатку

54+10=64 км  - це шлях,яким він повертався

18-2=16 км/годину - швидкість зменшилась на 2 км/год

64/16=4 години 

відповідь: за 4 год



 

 

Лучший Ответ!
2011-10-29T21:26:57+04:00

1) 3*18=54 (км) - початковий шлях

2) 54+10=64 (км) - зворотній шлях

3) 18-2=16 (км/год) - швидкість на зворотньому шляху

4) 64:16=4 (год) - на зворотній шлях

Відповідь. 4 год.