Ответы и объяснения

2013-10-20T15:54:50+04:00
Що більше-половина третини числа чи третина його половини?доведи на малюнку и там нарисованы квадраты
Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-10-20T15:56:15+04:00
1) 37\115 =  6475 \ ( 115 * 175)
    38\175 = 4370 \ ( 115 * 175)
6475 > 4370 -----> 37/115 > 38\175
/////////////////////////////////////////////////////////
2) 9\65 = 1053 \ ( 65 * 117)
   16\117 = 1040 \ (65 * 117)
1053 > 1040 ----> 9\65 > 16\117