На машину навантажили однакові бочки із солоними огірками загальною масою 4 т 840 кг. У кожній бочці 70 кг огірків, а маса бочки з розсолом 18 кг. Скільки було всього кілограмів огіків.

2

Ответы и объяснения

  • ARCS
  • почетный грамотей
2011-10-25T20:54:15+04:00

Масса полной бочки 70 + 18 = 88 кг.

Всего прогузили 4840/88 = 55 бочек.

Всего огурцов 70 * 55 = 3850 кг.

Ответ: 3850 кг.

Лучший Ответ!
2011-10-25T20:57:06+04:00



1) 70+18=88 кг - важить бочка із солоними огірками

2) 4840:88=55 бочок із солоними огірками

3) 55*70=3 850 кг - всього важать огірки

відповідь: 3 850 кг