Ответы и объяснения

2013-10-19T21:51:25+00:00
1) перехід від ремесла до мануфактури; 2) великі географічні відкриття і початок світової торгівлі; 3) створення сучасних національних держав; 4) початок книгодрукування; 5) "відкриття" античності і розквіт вільнодумства; 6) втрата церквою монополії на духовне життя і виникнення протестантства; 7) перемога Нідерландської революції під релігійними гаслами кальвінізму;
Лучший Ответ!
2013-10-19T21:51:46+00:00
 Суттєвою ознакою Ренесансної культури був її нерозривний зв'язок з гуманізмом.Громадянський гуманізм — один з провідних напрямків у гуманістичному русі, особливою ознакою якого був першочерговий інтерес до соціально-етичної й політичної проблематики.