По теории Аррениуса кислоты - вещества, диссоциирующие в воде на катионы водорода и анионы кислотного остатка.
По теории Бренстеда-Лоури кислоты - доноры протонов.
По теории Льюиса, которая объединяет выше сказанные теории, кислота - акцептор электронной пары.

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-10-19T23:56:03+04:00
Кисло́ты — химические соединения, способные отдавать катион водорода (кислоты Брёнстеда) либо соединения, способные принимать электронную пару с образованием ковалентной связи 
2013-10-19T23:56:45+04:00
Кислоти - один з основних класів хімічних сполук. Вони отримали свою назву через кислого смаку більшості кислот, таких, як азотна або сірчана. За визначенням Льюіса, кислота - це електроліт (речовина, що бере участь у реакціях з переходом електрона), який приймає електрон у реакції з основою, тобто речовиною, які віддають електрон. У теорії Бренстеда-Лоурі, кислота - речовина, котре надає протон (підстава – речовина приймає протон). У світлі теорії електролітичної дисоціації кислота - це електроліт, при електролітичної дисоціації якого з катіонів утворюються лише катіони водню.