Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-10-19T09:29:57+04:00
Вітри завжди впливали на людську цивілізацію, вони надихали міфіологічні розповіді, впливали на історичні події, розширяли діапазон торговлі, культурного обміну та воєн, постачали енергію для різноманітних механізмів, виробництва електроенергії та відпочинку. Завдяки вітрильним суднам, що рухалися за допомогою вітру, вперше з'явилася змога перетинати океани Землі. Повітряні кулі, що також рухалися за допомогою вітру, вперше дозволили повітряні подорожі, а сучасні літаки використовують вітер для збільшення підйомної сили та економії палива. Проте, вітри можуть бути й небезпечними, так області градієнту вітру можуть призвести до втрати контролю над літаком, швидкі вітри та викликані ними хвилі на великих водоймах часто призводять до руйнування штучних споруд, а в деяких випадках вітри здатні поширювати пожежі. Вітри можуть впливати і на формування рельєфу, викликаючі такі еолові процеси як формування родючих ґрунтів (наприклад, лесу) або ерозію. Вони також можуть переносити пил з пустель на великі відстані. Вітри розносять насіння рослин та допомогають руху літаючих тварин, що призводить до поширення видів на нові території. Пов'язані з вітром погодні явища різноманітним чином впливають на живу природу.
2013-10-19T09:31:52+04:00
1. Опыление растений;
2. Вырабатка энергии;
3. Очищение воздуха в городах;
4. Увеличение скорости испарения для кругооборота воды в природе.