2 Угла Трапеции равны 36 ( градусов ) и 62 ( градуса ). Найти углы трапеции

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-10-18T21:35:44+04:00


Углы трапеции по боковым сторонам в сумме=180
180-36=144
180-62=118
36, 144, 118, 62
2013-10-18T21:42:23+04:00
 проводимо висоту до більшої сторони і шукаємо кут в трикутнику 180-90-36=54 кут трапеції =90+54=144 так само з другого боку проводимо висоту до більшої сторони і шукаємо кут =180-90-62=28 а кут трапеції 90+28=118