Орел (птах і людина),океан(водний простір і будь-який великий простір).склади два речення

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-10-17T16:57:15+00:00
Орел є великим хижим птахом родини яструбових, що водиться в горах або степах різних частин світу.Мій брат справжній орел.Океан оточує материки та острови.Побувавши в театрі, я отримала океан емоцій.
спасибі тобі велике ти мені допомогла
я тобі дуже вдячна
немає за що))
2013-10-17T17:02:39+00:00
Життя-це великий простір для бажань.