Відповісти на питання:
Чому люди повертаються з чужини? (4 речення)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-10-16T21:48:03+04:00
Тому що людину "тягне" туди де вона народилася і де провела своє дитинство. Якщо людина перебуває у іншій країні вона буде дуже сумувати за бітьківщиною, адже свою батьківщину не можливо просто забути. І не дарма говорять скрізь добре, а вдома найкраще.
2013-10-16T22:19:18+04:00
Я напишу не реченнями але словами . людина вертається тому що це її рідна земля як у прислівї в гостях добре але вдома краще. людина сумує бо її багато що пов`язує