В першій каністрі було в 5 разів більше бензину, ніж у другій. Весь бензин з цих каністр вилили в пустий бензобак. Якби долили ще 7 л бензину, то бак був би повним. Скільки літрів бензинубуло в кожній каністрі, якщо бензобак вміщуе 55 л?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-10-22T14:06:22+04:00



Нехай в другій каністрі було х л бензину, тоді в першій було 5х л бензину, а в обох каністрах х+5х=6х л бензину. За умовою задачі складаємо рівняння

6х+7=55

6х=55-7

6х=48

х=48\6

х=8

5х=5*8=40

відповідь: у першій каністрі було 8 л бензину, у другій 40 л

  • momot
  • главный мозг
2011-10-23T00:07:48+04:00



допустим, во второй канистре х л бензина, тогда

5х+х+7=55

6х=55-7

х=48/6

х=8л во второй канистре

5*8=40л в первой