ну етого чтоо он сделал
я просто не хорошо рус язик знаю
русской или украинской тебе?
ну вобщето хотело на укр язике а то рус я не розберу думаю
)\

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-10-15T22:00:00+04:00
Он  спас   людей   , когда у них не было огня.Он украл у Богов  огонь, и тем самым  помог людям!  Его величность в том что он не пожалел людям огонь!
Его величность в том что он не пожалел людям огня
2013-10-15T22:18:20+04:00
Здійснив подвиг: терпів муки заради щастя лдей,зробився нещасним,але не підкорився тирану. У Прометея було добре благородне серце. Він навчив людей будувати домівки, приручати тварин та робив для них усе, що знав сам. Люди тепер знали, як знайти шлях по зорях, як добувати із землі мідь, золото й срібло.Прометей — це символ мужньої, шляхетної людини, яка готова пожертвувати собою заради когось. Слово Прометей означає нести радість і сонце комусь, запалювати вогонь для блага людей.

надіюсь я тобі допомогла,якщо щось ще потрібно доповнити напиши :)