Ответы и объяснения

2013-10-15T21:35:28+04:00
Двiстi п`ятидесят дев`ять
двiстi п`ятидесят дев`ятого
двiстi п`ятидесят дев`ятому
двiстi п`ятидесят дев`яту
двiстi п`ятидесят дев`ятим
двiстi п`яидесят дев`ятiм
три тисячi шiстсот сiмидесят вiсiм
ой
три тисячi шiстсот сiмидесят восьмого
три тисячi шiстсот сiмидесят восьмому
три тисячi шiстсот сiмидесят восьмого
три тисячi шiстсот сiмидесят восьмим
три тисячi шiстсот сiмидесят восьмому
Лучший Ответ!
2013-10-15T23:42:19+04:00
Н. двісті п’ятдесят дев’ять
Р. двохсот п’ятдесяти (п’ятдесятьох) дев’яти (дев’ятьох)
Д. двомстам п’ятдесяти (п’ятдесятьом) дев’яти (дев’ятьом)
З. двісті (двохсот) п’ятдесят (п’ятдесятьох) дев’ять (дев’ятьох)
О. двомастами п’ятдесятьма (п’ятдесятьома) дев’ятьма (дев’ятьома)
М. (на) двохстах п’ятдесяти (п’ятдесятьох) дев’яти (дев’ятьох)

Н. три тисячі шістсот  сімдесят вісім
Р. трьох тисяч шестисот сімдесяти (сімдесятьох) восьми (вісьмох)
Д. трьом тисячам шестистам сімдесяти (сімдесятьома) восьми (вісьмом)
З. три тисячі шістсот  сімдесят (сімдесятьох)  вісім (вісьмох)

О. трьома тисячами шестистами  сімдесятьма (сімдесятьома) вісьма (вісьмома)
М. (на) трьох тисячах шестистах сімдесяти (сімдесятьох) восьми (вісьмох)