Розподіли слова за групами у яких букв більше .ніж звуків? у яких звуків і букв однакова кількість? Їжак.лисиця,щиро,коник кінь.в юн.ясен.гедзь,лось.ліс.дзвінок.літечко

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-10-12T22:34:59+04:00
Букв однаково зі звуками-лисиця,коник,ліс,літечко.
букв більше ніж звуків-кінь,гедзь,лось,дзвінок
букв менше ніж звуків-їжак,щиро,вюн,ясен
2013-10-12T22:37:25+04:00
1.звуків більше : їжак, в'юн,ясен
2. букв:щиро,гедзь,кінь,лось,дзвінок
3.однаково:лисиця,коник,ліс,літечко
щиро-буква щ(завжди дає 2 звуки (ш) та (ч)-звукова схема слова-шчиро,4 букви та 5 звуків
Комментарий удален