Ответы и объяснения

2013-10-09T14:56:40+00:00


Тому що я хочу бути здоровим , сильним.
Я хочу вигравати олімпіади ,і отримувати золоті медалі.
Щоб у мене був сильний організм,щоб я ніколи не хворів .
Лучший Ответ!
2013-10-09T17:30:19+00:00


Я люблю займатися спортом,тому що люблю його.Я щодня займаюся зарядкою,займаюсь тренуваннями...Якщо займатися спортом,то людина буде здоровою.А здорова людина-щаслива людина...