переведите на русский язык ; қалың киім, қалың қамыс, қалың бет, қоңыр сиыр, қоңыр жіп, қоңыр дауыс, қоңыр күз, қоңыр қаз, қоңыр жел, қоңыр аю, қара қарындаш, қара сөз , қара жүрек, қара тер, қара су, қара дауыл, суық су, суық сөз, суық хабар, суық өң

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-10-06T17:47:11+04:00
 Теплая одежда- қалың киім, густые заросли камыша-қалың қамыс, бесстыжий-қалың бет, бурая корова-қоңыр сиыр,, коричневая нитка-қоңыр жіп, красивый голос-қоңыр дауыс, золотая осень-қоңыр күз,черный карандаш-қара қарындаш, черное  сердце-қара жүрек,холодная вода-суық су
2013-10-06T17:57:13+04:00
 Теплая одежда- қалың киім, густые заросли камыша-қалың қамыс, бесстыжее лицо-қалың бет, бурая корова-қоңыр сиыр,, коричневая нитка-қоңыр жіп, красивый голос-әдемі дауыс, золотая осень-алтын күз,черный карандаш-қара қарындаш, черное  сердце-қара жүрек,холодная вода-суық су