Катети прямокутного трикутника дорівнюють 5м і 12м.Знайди висоту трикутника,яка проведена до гіпотинузи?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-10-10T20:16:45+04:00



за теоремою Пифагора гіпотенуза дорівнює c=корінь(a^2+b^2)

c=корінь(5^2+12^2)=13

 

площа трикутника дорівнює половині добутку катетів

S=1\2ab

S=1\2*5*12=30

 

висота, проведена до гіпотенузи дорівнює

h(c)=2S\c

h(c)=2*30\13=60\13

відповідь 60\13 м

  • troleg
  • главный мозг
2011-10-11T00:22:37+04:00



Згідно з теоремою Піфагора, довжина гіпотенузи

с = √ (a² + b²) = √ (5² + 12²) = √ 169 = 13 см.

Площа трикутника може бути обчислена двома способами

S = a * b / 2  = c * h / 2 ,  звідки   a * b = c * h

h = a * b / c = 5 * 12 / 13 = 60 / 13 см.