Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-10-06T13:30:11+04:00
 Голосіння
Жартівливі пісні
Історичні пісні
Козацькі пісні і думи
Балади
Колискові пісні
Колядки та щедрівки
Кріпацькі пісні
Купальські пісні
Ліричні пісні та балади
Наймитські пісні
Обрядові пісні
Побутові пісні
Рекрутські пісні
Стрілецькі пісні
Патріотичні пісні
Повстанські пісні
Танці і хороводи
Чумацькі пісні
2013-10-06T14:03:24+04:00