Ответы и объяснения

2013-10-05T08:52:59+00:00


Щось - 0 =
Бабуся -0-0=0 
Лучший Ответ!
2013-10-05T13:42:22+00:00


бабусі [б а б У с" і] - 3 скл., 6 б. 6 зв.
б - б -приг, тверд, дзвінкий
а - а - голосний, ненаголош
б - б - приг, тверд, дзвінкий
у -у -голосний, наголош
с - с" - приголосний, м"який, глухий
і - і - голосний, ненаголош.


щось [ ш ч о с"] 1 склад, 4 букви, 4 звуки
      - ш -приг, тверд, глух
щ
        - ч - приг, тверд, глух
о -о - голосний, наголош
с - с" - приг, глухий, м"який