Установи зв язок між членами речення за допомогою питань в реченні-Справжні дива творить природа.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-10-05T12:15:24+04:00


Справжні (які?) дива (що?) творить (що робить?) природа (що?)

Головні члени речення, основа речення - природа (підмет), творить (присудок).


2013-10-05T14:38:21+04:00
Справжні дива творить природа
Природа(що робить?) творить(що?) дива( які?) справжні
розбір (ЗАВЖДИ) починається з головних членів речення