Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-10-02T21:02:02+04:00
В отсутствии мозгов, но тебе для школы это звучит так:
Головна трагедія Чіпки полягає у тому, що ще з дитинства він ставав свідком соціальної нерівності, тому згодом, коли у ньго виникли фінансові труднощі, він зважився і на крадіжки, і на вбивства. Через тяжкі умови його життя, він не отримав належної уваги, не зміг втримати те, що вже мав, через свою натуру.
2013-10-02T21:24:50+04:00
Ні на мою думку це через його характер томущо свідком соціальні нерівності був і Грицько тта він не став вбивцею
дякую)
Але ще ж у дитинстві він не міг ні з ким дружити, оскільки вони були бідні. Ішні діти знущалися над ним, били, цькували - все це відобразилося у майбутньому
:)