Попелюшка за 3 годин посадила 15 кущів троянд.Скільки кущів вона посадить за 5 годин коли за 1 годину саджатиме на один кущ більше ніж раніше?Рішіть...будь-ласка!!!

2

Ответы и объяснения

2011-10-05T15:55:51+00:00

15/3=5 роз сажала Золушка за 1 час

3+1=4 розы будет сажать Золушка за 1 час

4*5=20 роз посадит Золушка 

Лучший Ответ!
  • momot
  • главный мозг
2011-10-05T16:53:35+00:00



15/3+1=6роз за час будет сажать,

6*5=30 кустов посадит за 5 часов