Напишіть будь ласка 12 слів які можуть писатися разом і окремо. Наприклад ось де (осьде), он де (онде).

2

Ответы и объяснения

2013-10-01T22:52:39+04:00
зроду-віку, тишком-нишком, з давніх-давен, кінець кінцем, більш-менш, пів дня, півколо, чимдалі, позавчора,віднині, стрімголов
Лучший Ответ!
2013-10-01T22:56:15+04:00
1.У бік(убік)
2.Зранку(з ранку)
3.Вдень(в день)
4.Зроду(З роду)
5.Вперше(в перше)
6.Теж(те ж)
7.По-вашому(по вашому)
8.Назустріч(на зустріч)
9.Втім(в тім)
10. Нагору(на гору)
11. Востаннє(в останнє)
12. Якось(як ось)