Помогите написать соченение по укр лит "що зробило Чіпку пропащою силою?"

2

Ответы и объяснения

2013-10-01T17:54:24+00:00
Завдання 1. Проаналізуйте виконання плану виробництва продукції (робіт, послуг) в цілому, у тому числі виробництва експортної продукції, а також зміни у порівнянні з минулим роком. 2 Завдання 2. Дайте оцінку виконання плану продукції в цілому і за асортиментом. Визначить величину втрат випуску продукції у зв’язку з порушенням планового асортименту випуску продукції, тис.грн.. 3 Завдання 3. Визначити ритмічність виробництва продукції (робіт, послуг) поквартально і величину втрати випуску продукції в результаті порушення ритмічності виробництва. 4 Завдання 4. За наведеними даними проаналізуйте зміни обсягу реалізації продукції у порівнянні з базисним періодом. Встановіть залежність обсягів реалізації від залишків нереалізованої продукції та обсягів виробництва. 5 Завдання №5. Проаналізуйте забезпечення підприємства робочою силою. 6 Завдання № 6. Проаналізуйте рух робочої сили. 7 Завдання 7. Визначте вплив на випуск продукції змін чисельності працівників та виробітку одного працівника 8 Завдання №8. Обчисліть показники, що характеризують рух і стан основних засобів (фондів) у звітному року. 9 Завдання 9 10 Висновки 18 >>>>
Лучший Ответ!
2013-10-01T18:12:32+00:00
Герой твору Панаса Мирного "Хіба ревуть воли як ясла повні" Чіпка ще з дитинства був схильним до насильства яскравим прикладом чогоє те ,як він разом з Грийцьком вбивали горобців також неможна вважати нормальним й за те ,що виколов образу очі. Хлопейь ріс бийстрюком , отже ставлення одноліткі було поганим.Але ж у.дитинстві Чіпки були і позитивні речі - його добре виховуввали баба Оришка ,а згодом дід Улас, та й ріс він в таких самих умовах як і друг , але розбійником став тільки Чіпка.Чому ж це так сталось? А не тому що в нього землю забрали чи в земство не прийняли , Грицик починав з нуля і вийшов в люди, а саме тому що ключоку роль тут відіграв його характер. Звичайно попередньо названі причини також зіграли роль.Чіпка мав дуже багато шансів жити як люди та ще й бути добрим господарем,і всеж при кожній неприємності повертався до старого.Отже я тримаюсь думки , що негаразди зіграли важливу роль та якби не Чіпчин Характер все могло бути інакше.