Как ты понимаешь пословицу,придумать 5-7 предложений Як у літку дбаємо, так зимою маємо

2

Ответы и объяснения

2013-10-01T13:22:28+04:00
Як у л1тку  дбаэмо-так  зимою  маэмо

якщо ми л1том добре доглядали огородину. 1 сад, то оснню зберемо гарний урожай. Зробимо заготовки овоч1в 1 фрукт1в на зиму. Можна наварити варення. зробити маринован1 овоч1. Коротче. якщо л1том добре попрацюэш. то зимою будеш з запасами.
Лучший Ответ!
2013-10-01T13:36:13+04:00
Всі ми добре знаємо, що влітку люди догладають огород. Від того як ти будеш старанно працювати, буде залежати твій урожай. На зиму ми закриваємо багато консервації, заморожуємо фрукти. Але якщо в нас не буде продуктів для цього, то взимку нам нічим буде поласувати. Адже погодьтесь домашні консерваціїї всім подобаються, будь то огірочки чи компоти! Тому робимо висновок: як у літку дбаємо, то і взимку маємо!