Катети прямокутного трикутника дорівнюють 5 м і 12 м.Знайдіть висоту трикутника,проведену до гіпотенузи.

2
ребята,помогите,пожалуйста!)

Ответы и объяснения

2013-09-30T18:35:59+00:00
Висота = половині гіпотенузи а гіпотенуза за теоремою піфагора = 13
12в квадраті* 5в квадраті= 13 в квадраті
тоді висота =6,5 м
Ось варіанти відповідей:
А) 5м Б)4м В)4,7м
висота не дорівнює половині гіпотенузи
Лучший Ответ!
2013-09-30T18:48:27+00:00
 h_{c}= \frac{ab}{c}= \frac{12*5}{13}=4,7
13 - це гіпотенуза, її знайшли за теоремою Піфагора