ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТААААААААА!Позначте речення,у яких наявна пунктуаційна помилка:

(1)Швидко линуть весняні дні відцвіли первоцвіти,одяглися в зелені шати дерева,підростає пшениця.(2)На двадцять сьомий день,відколи ми знаємо одне одного польовий соловейко в перше не став на крило.

2

Ответы и объяснения

2013-09-28T15:32:41+04:00
Швидко плинуть весняні дні, відцвіли первоцвіти, одяглися в зелені шати дерева , підростає пшениця.
Лучший Ответ!
2013-09-28T15:33:54+04:00
Второе не верно! после ОДНОГО нужна зпт.