Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-09-27T11:18:21+04:00
гай, смуга, тато, жовтень, січень, галушка, багаття, мрія, відродження, незалежність, щоденник, зупинка, наступний, хурделиця, сівба, чересло, бандура, вареники, прапор, сіяч, вихователь, хвіртка, долівка, горище, повітка, дровітня, затірка, капусняк, кваша.
2013-09-27T11:20:10+04:00
Красень,велетень;водій,носій;здоровань,горбань;година,хвилина,кравець,швець:Київщина,козаччина;змагання,бачення