Народ помогите пожалуйста, нужны цытаты о жизни коротенькие примерно на 2 строчки))))если можно на украинском))

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-09-25T22:43:19+04:00
1. Не бойтесь того, что ваша жизнь должна окончиться, бойтесь того, что она так и не начнётся. Джон Ньюмен
2. Смысл жизни в том, что она имеет свой конец. Франц Кафка
3. Жизнь-слишком сложная штука,чтобы о ней разговаривать серьёзно. Оскар Уайльд
4. Истинная жизнь человек - та, о которой он даже не подозревает. Сэмюэл Батлер
5. Смех и воздух, поцелуй и прощание - вот и вся наша жизнь. Джером.К.Джером
1. Не бійтеся того, що ваше життя має закінчитися, бійтеся того, що вона так і не почнеться. Джон Ньюмен
2. Сенс життя в тому, що вона має свій кінець. Франц Кафка
3. Життя-занадто складна штука, щоб про неї розмовляти серйозно. Оскар Уайльд
4. Істинне життя людина - та, про яку він навіть не підозрює. Семюел Батлер
5. Сміх і повітря, поцілунок і прощання - ось і все наше життя. Джером.К.Джером
2013-09-25T23:48:22+04:00
Годину тужити - вік жити; Справжнім дзеркалом наших думок є наше життя; Життя має тільки ту цінність, якою ми хочемо його наділити; 
Життя - це смертельна недуга, і до того ж, дуже заразна.