Ответы и объяснения

2013-09-24T16:43:28+00:00
Осінь - це прекрасна пора року. Осінь-золота красуня.  
+ стих можешь чт-то взять с него )
Поглянь навколо — чарівниця осінь
В коралях і у золоті стоїть!
Пожовкле листя і бездонна просинь,
І срібне павутиння ледь тремтить...
Іскриться сонце, але вже не жарко,
Вітрець в русявих кленах шурхотить.
У жовтім листі всі алеї парку,
А золото з дерев летить собі й летить.
Дихне вітрець, і листячко зірветься,
Щоб політати в синяві небес.
А я дивлюся — і мені здається,
Що я іду у казку, в світ чудес.

Лучший Ответ!
2013-09-24T16:43:32+00:00
Ось і наступила золотава осінь. Своїми барвами щороку вона дивує всіх дітей і дорослих. Іду по парку - і чути гомін осінніх листочків. То тихесенький дощик ніжно бавиться зі своїми кольоровими друзями.