Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-09-23T19:18:36+04:00
2013-09-23T19:27:40+04:00
 Одного разу ми вирішили допомогти птахам і зробили годівницю. Насипали туди насіння і зерна та понесли її в ліс. Там ми повісили годівницю на берізку і стали чекати. Та ось прилетіла синичка, потім снігур й горобець, а потім інші птахи. Ми стежили за птахами, бачили, як вони дзьобають насіння, і раділи. Потім прилетіли ще птахи. Вони штовхалися, цвірінькали і, мабуть, теж раділи. 

Увечері ми пішли додому. І потім кожного дня ми носили їжу птахам у ліс. Так ми допомагали птахам пережити сувору зиму.