П"ятикласники Віка ,Максим,Валерія та Рома брали участь у навчальному проекті*Пісні наших бабусь*.Кожен із них знайшов та записав різну кілкість пісень.ТРЕБА ЗАПИСАТИ ПОСЛІДОВНІСТЬ ІМЕН ПО ЗРОСТАННЮ КІЛЬКОСТІ,ТОБТО З МАЛОЇ КІЛЬКОСТІ ДО САМОЇ ВЕЛИКОЇКІЛЬКОСТІ!Максим записав не найменше пісень,але меньше ніж Віка та Рома,а кілкість пісень Віки не меньша,ніж у Роми!Це за 5 клас!Рішення будь ласка на україньскій!

2

Ответы и объяснения

2013-09-22T17:21:14+04:00
                                                                                                 ь
Лучший Ответ!
2013-09-22T20:09:31+04:00
Перша Валерия,другий Максим,третий Рома,четверта Вика