Чому подані переноси небажані , хоч помилкамі їх вважати не можна?
Неж-даний , прос-лужити , зас-телити , приз-вати , пі-дробити , відро-бити , нас-тупати .

2

Ответы и объяснения

2013-09-21T16:37:38+00:00
Нежданий , прослужити , застелити , призвати , підробити, відробити, наступати


переноси подані для того щоб їх розкрити , як пишеться разом, чи окремо
Лучший Ответ!
2013-09-21T16:52:07+00:00
Небажан1 переноси тому, що  розрываэться основа (кор1нь)    бажано перенести так. щоб преф1кс не розривав кор1нь