В чем особенность физической величины количество вещества с другими физическими величинами, которые используются для характеристики вещества?
У чому полягає особливість фізичної величини кількість речовини з іншими фізичними величинами,що використовуються для характеристики речовини?

2

Ответы и объяснения

2013-09-21T17:07:24+04:00
Физическое вещество является структурной велечиной а другие это част структуры

Лучший Ответ!
2013-09-21T20:45:50+04:00
Фізичне речовина є структурною величиною,а інші це частина структури.