Написати лист Т.ГШевченко.Пояснити за що його поважають діти 5-7 речень.СРОЧНО!!!!!!!!!!!!!!!

2

Ответы и объяснения

2013-09-20T15:15:19+00:00
Если срочно слушай. Его уважают потомушто он написал много стихов и сочинений. Даже Кобзарь есть.
Лучший Ответ!
2013-09-20T15:30:05+00:00
Тарас Григорович Шевченко найталановитіший поет,художник.Він написав Кобзаря.Про нього знають як діти так і дорослі.Його поважають тому,що він надзвичайно талановитий,був щедрий та ніколи не забував допомагати зовсім бідним.Коли йому було десять років померла мати,а в тринадцять тато.В нього була дуже тяжка доля але він встиг стати таким чудовим поетом і художником!