Вирышили.Пышли.Знайшли.Знайшли.Зрадыли.Принесли.Зварили.Поласували.Чи можна здогадатися про зміст розповіді,з якої вона взята?Склади самостійно таку розповідь.

2

Ответы и объяснения

2013-09-18T18:41:43+04:00
Вирішили ми піти за суницями у поле. Пішли ми в поле, і не пройшло і п'яти хвилин, як ми зраділи, бо знайшли полянку з суницями. Коли ми принесли кошик суниць додому, ми закарили чай і поласували суниці з чаєм. 
Лучший Ответ!
2013-09-18T18:54:17+04:00
Одного разу ми з родиною вирішили поїхати до лісу.Взяли кошики і пішли шукати гриби.Непомітно зайшли далеко в ліс.Там ми знайшли дуже багато грибів і дуже зраділи.Додому принесли повні кошики грибів.Потім разом з мамою приготували суп, і всією родиною відмінно ним поласували.