Здраствуйте можете перевести текст : Моя семья очень дружная . В моей семье 5человек. у нас есть традиция отмечать новый год вместе с соседями. Мой папа и мама работают продавцом. Я люблю свою семью.

2

Ответы и объяснения

2013-09-17T20:07:08+04:00
Лучший Ответ!
2013-09-17T20:19:55+04:00
Биздин отбасымыз өте тату адамдар. Менің отбасымда 5 адам. Бизде озимиздин салтымыз бар, ол жана жылды коршилеримизбен карсы алу. Менин акем мен анам сатушы болып истеиди. Мен оз отбасымды жаксы коремин.