Ответы и объяснения

2013-09-14T18:03:34+04:00


В повісті "Кайдашева Сім'я" зустрічаються такі проблеми:
-проблема добра і зла;
-проблема кохання;
-одвічна проблема батьків і дітей;
-пробема стосунків в сім`ї;
-пиятство;
-малоземелля,високі податки

Лучший Ответ!
2013-09-14T22:05:59+04:00


Тема(проблематика): зображення суперечливостей і закономірностей суспільного життя, повсякденного життя селянства, його індивідуалізм, прагнення жити окремо, показ побуту і психології укр.селян.
Нечуй-Левицький показує руйнування традиційних підвалин життя укр.селянства, моральний занепад і духовну деградацію поневоленого народу.
В цій повісті зустрічаються проблеми:
-проблема добра і зла;
-проблема кохання;
-пробема стосунків в сім`ї;
-проблема батьків і дітей;
-малоземелля