Ответы и объяснения

2013-09-12T21:33:55+04:00
дієслівне     На сході вже світало 
іменне        Берег моря. Світанок.
Лучший Ответ!
2013-09-12T21:55:53+04:00
1.Іменні, що в свою чергу поділюються на називні і...все;) Приклад.   Довга,затяжна ,волинська осінь.
2.Дієслівні, які поділяються на :
-Означено-особові(1,2 особа одн. і множ. тепер. чи майб. часу дійсного способу ; 2 особа одн. і множ . наказового способу.)Приклад. Заспівай веселу пісню про пригоди солов'я!Прошепчу тобі слова коханя.
-Неозначено-особові.(3 ос. множ. теп. часу, майб.часу )Приклад. Влітку зазвичай на полі працюють допізна.Застерегла від небезпеки. 
-Узагальнено-особові(2 ос. одн. теп. ,майб. часу дійсного способу)Зазвичай, це прислів'я, приказки, крилаті вислови , загалом, народна творчість. Приклад. Любиш поганяти , люби й коня годувати.Як дбаємо, так і маємо.За одного битого двох небитих дають.
-Безособові.(стан природи , емоції людини)Приклад. Світає...Надворі розвиднілось.
ПРИМІТКА. Не плутай односкладні з двоскладними неповними.Приклад. Говорив приємні речі.Давно сидів за столом- це двоскладні неповні , бо підмет може бути  підставленим будь-якою особою однини минулого часу.
 Всі приклади взяті з літератури або вигадані мною. 
Комментарий удален
Звертайся;)
Комментарий удален