Мені треба написати ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО любу ЛІКАРСЬКУ РОСЛИНУ!!!!
Дуже важливо!!!Будь ласка,допоможіть!!!
Головне щоб писало:
1)Що за рослина
2)Її застосування(для чого нею користуються).
3)Де можна її знайти.
4)Що за вид рослини.
Дякую,за увагу!

2

Ответы и объяснения

2013-09-09T22:56:52+04:00
1) Шалфей (Сальвия).
2) Лекарственное растение, применяется для полоскания горла.
3) Представители распространены во всех частях старого и нового света.
4) Шалфей лекарственный
Лучший Ответ!
2013-09-09T23:05:34+04:00
М'ята польова
Росте переважно в лісі. Любить сирі місця, болотисті ліси,поля, біля річок і озер.
Це лікарська рослина, містить ефірні олії, ментол. Ефірну олію широко вживають у медицині як шлункове і болевгамовуюче; ментол при нежиті,як знезаражуюче і болезаспокійливе при обмороженнях. Входить до складу апетитного, шлункового, заспокійливого зборів і збору для ванн. Рід рослин сімейства Ясноткові. Всі види сильно ароматних, більшість з них містить багато ментолу.
Сподіваюсь це те що тобі потрібно.Якщо я правильно відповіла поставь "Лучшое решение"