Математика 5 класу. Книжка нова видання 2013. Автори Н.А Тарасенкова
І.М Богатирьова О.П Бочко О.М Коломіець З.О Сердюк
Номер 36.
Запишіть усі чотирицифрові числа, які складено із цифр 1,2,3,4. Скільки чисел ві отримали? Запишіть усі чотирициврові числа, які складено із цифр 0,1,2,3. Скільки чисел ви отримали? Поясніть, чому відповіді в першому і другому випадках відрізняються?

НАПИШІТЬ МЕНІ ЦИФРИ ЯКІ МОЖНО СКЛАСТИ!!!!!
НАПРИКЛАД: 1234, 1243

2

Ответы и объяснения

2013-09-09T11:59:27+00:00
1234, 1324, 1342, 1243, 1423,1432, 2134,2143,2341,2314 и.т.д.
1023, 1032, 1203, 1230, 1302,1320,
на 0 числ не начинаются, по этому их меньше
Лучший Ответ!
2013-09-09T12:09:30+00:00
1234, 1243, 1324, 1342, 1423, 1432,
2134, 2143, 2314, 2341, 2413, 2431
3124, 3142, 3214, 3241, 3412, 3421.
4123, 4132, 4213, 4231, 4312, 4321.
___________________
1023, 1032,2013,2031
3012,3021,1203,1230,
1302,1320,2103,2130,
2301,2310,
3102,3120,3201,3210

перший випадок-24числа, другтй-18
менше тому, що з 0 число починатися не може!