Ответы и объяснения

2013-09-08T20:03:29+04:00
Єдина справжня розкіш -- це розкіш людського спілкування. (А. Сент-Екзюпері)
Щасливий той, хто бути сам собою може (Ф. Гагедорн)
Ніхто не вільний від вад (Сенека)
Сердяться слабкі душі, сильні -- ненавидять або прощають (Г. Тютюнник)
Лучший Ответ!
2013-09-08T20:50:33+04:00
1.Величайшее сокровище – хорошая библиотека. (Белинский В.)   
2.Люди — господарі своєї долі.      В. Шекспір  
3.Людина як роман: до останньої сторінки не знаєш, чим закінчиться. Інакше не варто було б і читати.      Є. Зам'ятій 
4.  Життя довге, якщо ним уміло користуватися.      Сенека