В одній діжці було у 5 разів більше води,ніж у другій.Коли у першу діжку долили 10 л води,а у другу-58 л,то в обох діжках води стало порівну.Скільки л води було в кожній діжці?

2

Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2013-09-07T17:23:58+00:00
Y = 5X
Y + 10 = X + 58
5X + 10 = X + 58
4X = 48
X = 12
Y = 5X = 60
ответ: в первой 60 литров, во второй 12 литров
Лучший Ответ!
2013-09-07T17:46:09+00:00
1 діжка - 5х + 10
2 діжка - х + 58
Складемо рівняння
5х + 10 = х + 58
5х - х = 58 - 10
4х = 48
х = 48 / 4
х = 12

12 * 5 = 60
Відповідь: у першій діжці 60л води, а у другій 12л