Ответы и объяснения

2013-09-07T16:02:56+00:00
2. visits
3. Does...go
4. goes
5. does...send
6. sends
7. doesn't send
8. does...go
9. goes
10. do...go
11. go
12. Does...like

Все, дальше не видно :)
Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-09-07T20:07:01+00:00
2. visits
3. Does Jenny go
4. goes
5. does Jenny send
6. sends
7. doesn't send
8. does Mark go
9. goes
10. do the Londorners go
11. go
12. Does Kim like