Пожалуйста,помогите сложить диалог на украинском языке,На тему:Семья гуляет с маленькой дочкой в парке,И малышка встречает своего друга на роликах)))Пожалуйста,срочно надо

2
пожалуйста,помогите
Сім"я гуляє з маленькою дочкою в парку. І дитина зустріла свого друга на роліках.
нужен диалог!
Помогите,кто может!!
Помогите!Прошу!Срочно надо!

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-09-07T19:09:55+04:00
Мама з  дочкою пішли до парку.на дитячому майданчику вони зустріли знайому дитину 
-привіт - сказала знайома дитина
привіт, це твої ролікі ?
- так ,мені мама на день народження подарувала,а втебе є такі?
-ні , тато казав ,що підросту тоді і купить.а ти добре катаєшся?
-не дуже, але я навчусь.добре я піду ,а то мама кличе.дозустрічі
-бувай!
2013-09-07T22:34:15+04:00
-Привіт,це в тебе нові ролики
-Салют,мені мама на 1 вересня подарувала,справді гарні!
-Так дуже гарні,а ти вже гарно катаешся?
-Так,але не дуже,я ще вчуся
-Ну добре бувай,вже пізно і я піду до дому
-Бувай