Ответы и объяснения

2013-09-05T17:48:31+04:00
3/у-2+7/у+2=10/у
3(у+2)+7(у-2)-10/у+0
3у+6+7у-14-10(у-2)(у+2)/у(у-2)(у+2)=0 (дробова риска)
10у-8-10(у2-4)/у(у-2)(у+2)=0
10у-8-10у2+40/у(у-2)(у+2)=0
-10у2+10у+32/у(у-2)(у+2)=0
ОДЗ: у не дорівнює 0; 2;-2
а=-10; в=10; с=32
Д=в2-4ас=100+1280=1380; корінь з Д=корінь з 1380
у1=-в+корінь з Д/2а=-10+корінь з 1380/(-20)
у2=-в- корінь з Д/2а=-10-корінь з 1380/(-20)

Лучший Ответ!
2013-09-05T17:56:54+04:00