Більшість людей зазначає, що значно цікавіше й приємніше читати художній твір у кнжці, а не з цифрового носія ( планшета чи електроної книжки). Чому так? Яка ваша думка?

2

Ответы и объяснения

2013-09-03T14:01:15+00:00
Тому що, так буде не цікаво читати з планшета, а з книжки цікавіше.Тому що, ти читаєш для себе!
Лучший Ответ!
2013-09-03T20:52:58+00:00
Я також відношу себе до тієї групи людей, яка вважає, що читати книгу набагато цікавіше, аніж електронний носій. На мою думку, це пов'язано із тим, по-перше, що так зручніше визначити кількість сторінок, які залишися. По-друге, дозволяє краще запам'ятовувати певні місця, до яких можливо треба буде звернутися у разі потреби (цитати).