Я - (й)-согл, зв, мягк
(а)-гласн, безуд
з- (з) - согл, зв, тв
ы- (ы)-гл, ударный
к-(к)-согл, глух, тв
----------------------

4 б, 5 зв
я - (й)-согл, зв, мягк
(а)-гласн, безуд
з- (с) - глух, зв, тв
ы- (ы)-гл, ударный
к-(к)-согл, глух, тв
----------------------

4 б, 5 зв

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-09-03T14:50:53+04:00
Я - (й)-согл, зв, мягк
(а)-гласн, безуд
з- (с) - согл, глух, тв
ы- (ы)-гл, ударный
к-(к)-согл, глух, тв
----------------------

4 б, 5 зв
2013-09-03T14:53:47+04:00
Язык[йазык]
Я- [й] согл зв мягк
[а] гл безудар
з-[з] согл зв тв
ы-[ы] гл удар
к-[ к] согл гл тв