Периметр трикутника дорівнює 30 смб одна з його сторін - 7,4 см,а дві інші сторони рівні між собою. Знайдіть довжину рівних сторін?

2

Ответы и объяснения

  • Artem112
  • Ведущий Модератор
2013-08-31T10:58:50+00:00


b=c= \frac{P-a}{2} =\frac{30sm-7.4sm}{2} =11.3sm
Ответ: 11,3 см
Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-08-31T11:13:42+00:00
1) 30 -7,4=22,6 см сумма равных сторон
2) 22,6 : 2= 11,3 см каждая из равных сторон