Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-08-05T11:27:53+00:00
Потрібно підставити замість змінної х першу координату точки, і, якщо після обчислення значення у ти отримаєш число, яке рівне другій координаті, то точка належить графіку, інакше - не належить.
1. Перевіримо, чи належить графіку функції точка А(-1;7): якщо х=-1, то у=-7/(-1)=7 - співпало з другою координатою точки (7), отже, через А графік проходить.
2. Перевіримо, чи належить графіку функції точка В(1;7): якщо х=1, то у=-7/1=-7 - не співпало з другою координатою точки (7), отже, через В графік не проходить.
3, Перевіримо, чи належить графіку функції точка С(-2;4): якщо х=-2, то у=-7/(-2)=3,5 - неспівпало з другою координатою точки (4), отже, через С графік непроходить.
  • Участник Знаний
2013-08-05T11:30:52+00:00
Решение Вашего задания во вложении(2фото),выберите лучшее изображение